تور ژاپن

قیمت: 3190دلار+نرخ پرواز

تاریخ: 8خرداد

پرواز:امارات

هتل: 5*

تعداد روز: 9روزه

توکیو،هاکونه،اوزاکا، نارا | 9روزه، بهار 1403

توضیحات تور ژاپن:

تاریخ اجرا: 8خرداد

تعداد روز: 9 روز 

نرخ: 3190 دلار+ نرخ پرواز

ایرلاین: امارات

خدمات تور ژاپن:

  • خدمات CIP فرودگاه امام خمینی
  • اقامت در هتل پنج ستاره با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری
  • بلیت رفت و برگشت
  • تورلیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • ویزای ژاپن

مدارک موردنیاز تور ژاپن:

-اصل گذرنامه با حداقل ۷ ماه اعتبار از تاریخ شروع سفر

-پرینت گردش حساب بانکی ۳ ماه اخیر به زبان انگلیسی

-۴ قطعه عکس ۳.۵ در ۴.۵

-ترجمه مدارک شغلی

-ترجمه شناسنامه

برنامه سفر تور ژاپن:

4 شب اقامت در توکیو-هاکونه

گشت شهری

4 شب اقامت در اوزاکا

گشت شهری

گشت شهری در نارا

گشت شهری

نکات مهم تور ژاپن:

*مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود به کشور مقصد) و مسائل مربوط به ممنوع الخروج بودن به عهده مسافر می باشد.

*هزینه بار اضافی در پروازها بر عهده مسافر می باشد، لطفا در هنگام ثبت نام، مقدار بار مجاز خود را سوال نمایید.

*درخصوص سفارتهائي كه نياز به ترجمه مدارك مي باشد، هزينه دارالترجمه به عهده مسافرين محترم مي باشد.

*عوارض خروج ازكشور به عهده مسافرين است.

قیمت تور

ژاپن
دلار 3190 +نرخ پرواز
  •  
محبوب
5/5

برای مشاوره و رزرو تور، فرم ذیل را پر کنید،
کارشناسان ما در اولین فرصت
تماس خواهند گرفت

جاذبه های گردشگری در سفر

کاخ امپراتوری توکیو

اولین جایی که در توکیو باید به آن سربزنید قصر امپراتوری است، بهتر است تمام روز خود را برای بازدید از این کاخ بگذارید، چون این‌ جا را با عجله و سرسری نمی‌شود دید. اصلا لطف دیدن این کاخ در گشت و گذار در باغ‌ها و پارک‌های قرن هفدهمی آن است.

خانواده سلطنتی ژاپی یکی از طولانی‌ترین پادشاهی‌های موروثی جهان است اما ما انسان‌های عادی تمام طول سال می‌توانیم از خانه‌ آنها بازدید کنید و در پارک‌هایشان قدم بزنیم. البته اگر به ژاپن می‌روید سعی کنید حتما در فصل بهار این کار را انجام دهید، چون دیدن باغ‌های توکیو بدون شکوفه‌های گیلاس آن صفای چندانی ندارد.خندق‌های زیادی دور تا دور قصر وجود دارند و روی این خندق‌ها پل‌هایی ساخته شده که زیبایی منظره را دوچندان می‌کنند. اگر تا شب در اطراف قصر بمانید شانس دیدن این پل‌ها و شکوفه‌ها را در نورپردازی هنرمندانه شهر هم خواهید دید که حتی از منظره روز آن هم مسحور کننده‌تر است.

چطور به کاخ امپراتوری برویم؟ کاخ امپراتوری ورودی‌های زیادی دارد و بسته‌ به اقامت‌گاه خود می‌توانید نزدیک‌ترین ایستگاه قطار را انتخاب کنید. برای همین می‌توانید از مسئول پذیرش هتل بپرسید راحت‌ترین راه به کاخ کدام است. کاخ امپراتوری در محله‌ی شیودا (Chiyoda) قرار دارد و می‌توانید با قطار خط شیودا به آنجا بروید و در ایستگاه نیبوباشیمه (Nijubashimae) پیاده شوید.

از آنجا ده دقیقه باید پیاده روی کنید. در راه احتمالا توجه‌تان به مراکز خرید و کافه‌های وسوسه‌برانگیز منطقه گینزا (Ginza) جلب می‌شود، ولی مقاومت کنید! وقت زیادی در این محل نگذرانید تا بتوانید از تمام بخش‌های کاخ دیدن کنید

منطقه گینزا توکیو

دیدید گفتم مقاومت کنید بهتر است؟! حالا می‌توانید یک روز تمام را به خرید کردن در این منطقه بگذرانید. این منطقه دیدنی توکیو یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین مراکز تجاری توکیو است. خیلی‌ها حتی آن را با میدان تایمز (Times Square) نیویورک مقایسه می‌کنند. در این منطقه می‌توانید گران‌ترین برند‌های دنیا را پیدا کنید. اما اگر چیزی هم نخرید، گشت و گذار در خیابان‌ها و خوردن غذا یا عصرانه در یکی از قهوه‌خانه‌ها یا رستوران‌های این منطقه‌ هم خالی از لطف نیست.

محله گینزا حدود ۱۰ مرکز خرید بزرگ و مدرن در خود دارد و در تمام این مراکز خرید می‌توانید بوتیک، لوازم خانه، گالری‌های هنری، صنایع دستی را تهیه کنید. هر وقت هم خسته شدید به مرکز خرید اتویا (Itoya) بروید. در این مرکز یکی از بهترین مراکز آرامش و ماساژ توکیو است، چند ساعتی را در این مرکز بگذرانید و تمام خستگی ساعت‌ها خرید کردن را از تن به در کنید.

آراشی یاما کیوتو

آراشی یاما (Arashiyama) یکی از مناطق محبوب و پرطرفدار در بین گردشگران است. این منطقه سرسبز و زیبا به ویژه در بهار و هنگام شکفتن شکوفه های گیلاس و در پاییز و خزان برگ های رنگارنگ، زیبایی منحصربفردی پیدا می کند. این منطقه به دلیل زیبایی های طبیعی فوق العاده و مناظر بدیع و چشم نوازش همیشه یکی از مقاصد اصلی گردشگران در سفر به کیوتو است. بناها و جاذبه های تاریخی زیادی در محدوده منطقه آراشی یاما وجود دارند. در این منطقه می توانید از پیاده روی در طبیعت مدهوش کننده آراشی یاما لذت ببرید یا حتی می توانید یک دوچرخه کرایه کنید و در مسیرهای زیبا که از وسط جنگل عبور می کنند دوچرخه سواری کنید.

ویلای سلطنتی شوگاکوین کیوتو

در قرن هفدهم به دستور امپراطور گومیزونو ساخته شد و امروزه توسط دفتر امور خاندان سلطنتی اداره می شود. این ویلای زیبا در شمال کیوتو در طبیعتی بسیار سرسبز و زیبا قرار دارد و شامل سه ویلا در یک محدوده است. هر ویلا دارای باغ هایی زیبا و دل انگیز و بناهایی متعلق به سبک امپراطوری باستان ژاپن هستند.

استن‌کاکو اوساکا

برج استن‌کاکوی اوساکا با ارتفاع ۱۰۳ متر، بلندترین ساختمان اوساکا نیست. این برج حتی در لیست ۱۰ ساختمان بلند این شهر ژاپنی نیز جایی ندارد؛ اما این تکه نمادین از تاریخ اوساکا، چشم‌اندازهایی بی‌نظیر از خط افق شهر و ماورای آن را به شما پیشنهاد می‌کند.

برج استن‌کاکوی اصلی در سال ۱۹۱۲ با ارتفاع ۶۴ متر ساخته شد و در آن زمان، عنوان بلندترین ساختمان منطقه را به خود اختصاص داد و حتی آن را با برج ایفل پاریس مقایسه می‌کردند؛ اما متاسفانه در طی یک آتش‌سوزی در سال ۱۹۴۳، آسیب‌های شدیدی به این برج وارد شد و متعاقبا از بین رفت.

سازه اخیر در سال ۱۹۵۳ ساخته شده است و شامل چندین سکوی داخلی برای تماشای مناظر و همچنین یک سکوی مشاهده خارجی در طبقه پنجم در ارتفاع ۹۴ متر می‌شود. طبقه‌های پایین‌تر برج نیز مملو از تفریح‌های جالب و هیجان‌انگیزی چون نمایش گلیکو با نگاهی به تاریخچه شکلات‌های پوکی (Pocky) هستند.

توصیه می‌شود که حتما از محله شینسکای (Shinsekai) در نزدیکی استن‌کاکو دیدن کنید. این محله با دارا بودن رستوران‌ها و کافه‌های فراوان، از مشهورترین مکان‌ها برای امتحان‌کردن فوگو به شمار می‌رود. این محله همچنین مکانی عالی برای گرفتن عکس از برج استن‌کاکوی درخشان پس از تاریکی هوا است.

فوگو، نوعی خوراک تهیه‌شده از بادکنک ماهی است و با عنوان ساشی‌می و چیرینابه (نوعی سوپ داغ) پخته می‌شود. این غذای مشهور به‌دلیل داشتن تترو دوتوکسین، زهرآگین است و برای همین در پخت آن باید بسیار دقیق بود و بخش‌های مسموم را جدا کرد تا گوشت را آلوده نکند. رستوران‌های خاصی این غذای سنتی را در ژاپن سرو می‌کنند و آماده‌سازی خانگی این ماهی معمولا منجر به مرگ افراد می‌شود.

دندن تاون اوساکا

دندن تاون که اغلب با محله مشهور آکیهابارای (Akihabara) توکیو مقایسه می‌شود؛ مکانی متعلق به جهان انیمه و منگا (نشریه‌های کارتونی) است. این شهرک کوچک واقع در میان ایستگاه نیپون باشی (Nipponbashi) و ابیسوچو (Ebisucho)، پر از گیم‌نت‌ها، کافه‌های خدمتکار (نوعی کافه ژاپنی که گارسون‌ها مانند خدمتکارها لباس می‌پوشند) و فروشگاه‌هایی است که اسباب‌بازی، بازی‌های ویدئویی، مجسمه‌های کارتونی و کارت‌های شخصیت‌های معروف انیمه‌ها را می‌فروشند. ماشین‌های بازی مشهور کپسول گاشاپون (gashapon) نیز در اینجا فراوان هستند.

قلعه اوساکا 

قلعه اوساکا، یکی دیگر از نمادهای تاریخی شهر در اواخر دهه ۱۵۰۰ توسط تویوتومی هیده‌یوشی، ناپلئون ژاپن ساخته شد. وی یکی از جنگجویان قدرتمند و دایمیوهای (زمینداران و ارباب‌های) ژاپن در دوران آشوب‌زده سنگوکو بود که میان جناح‌های سیاسی کشور هم‌بستگی ایجاد کرد و به جنگ داخلی پایان داد.

آخرین نبردی که در قلعه اوساکا رخ داد مربوط به حمله نیروی هوایی آمریکا در جنگ جهانی دوم است
قلعه اوساکا، یک ساختمان پنج طبقه در احاطه یک خندق بزرگ است که در طول سال‌ها به‌علت وقوع جنگ‌های بی‌شمار و آتش‌سوزی‌هایی که بخش‌های متعددی از آن را ویران کردند، بارها و بارها بازسازی شده است. آخرین نبردی که در قلعه اوساکا رخ داد، حمله نیروی هوایی آمریکا در جنگ جهانی دوم بود.

بازدیدکنندگان قلعه می‌توانند از یک موزه پر از اشیای باستانی متعلق به تاریخ اوساکا و خود قلعه دیدن کنند. پارک دور قلعه نیز بسیار زیبا است؛ به‌خصوص در فصل ساکورا یا شکوفه‌های گیلاس و البته در پاییز، زمانی که برگ‌ها با تغییر رنگ به نارنجی و قرمز، پارک را تبدیل به محیطی جادویی می‌کنند.

گالری عکس ها

سوالات متداول شما و پاسخ ما

پاسخ

ممکن است این تورها را هم دوست داشته باشید