تور هندوستان

قیمت: 1100دلار+ نرخ پرواز

تاریخ:سه‌شنبه و جمعه هر هفته

پرواز:ماهان

هتل: 4*

تعداد روز: 8روزه

دهلی،آگرا،کشمیر | 8 روزه، سه شنبه ها و جمعه ها، بهار و تابستان 1403

توضیحات تور هندوستان:

تاریخ اجرا: از 18 (سه شنبه و جمعه هر هفته)

تعداد روز: 8 روز 

نرخ: 1100دلار+نرخ پرواز

ایرلاین: ماهان

خدمات تور هندوستان:

  • اقامت در هتل چهارستاره همراه با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی و بین شهری
  • همراه با شش وعده ناهار
  • بلیت رفت و برگشت
  • راهنمای فارسی زبان
  • راهنمای محلی
  • گشت شهری
  • پرواز داخلی
  • ویزا

مدارک موردنیاز تور هندوستان:

-اصل پاسپورت با هفت ماه اعتبار با درج امضای مسافر

-2قطعه عکس رنگی 5*5 (مشابه پاسپورت نباشد)

-فرم پرشده جهت اطلاعات فردی برای ویزا

-کپی شناسنامه تمام صفحات برگه A4

-کپی کارت ملی پشت و رو

برنامه سفر تور هندوستان:

2 شب اقامت در دهلی

گشت شهری

1 شب اقامت در آگرا

گشت شهری

4 شب اقامت در کشمیر

گشت شهری

نکات مهم تور هندوستان:

*پروازها چارتر و هتل گرانتی می باشد. لذا پس از درخواست به هیچ عنوان قابل کنسل کردن نمی باشد. 

*مسئولیت کنترل گذرنامه از جهت اعتبار و هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده خود مسافر می باشد. 

*در صورت تایید نشدن هتل درخواستی هتل مشابه جایگزین می شود.

*پرداخت 50دصد مبلغ تور هنگام ثبت نام الزامی است.

*کلیه ورودیه ها به عهده مسافر می باشد.

قیمت تور

هندوستان
دلار 1100 + نرخ پرواز
  •  
محبوب
5/5

برای مشاوره و رزرو تور، فرم ذیل را پر کنید،
کارشناسان ما در اولین فرصت
تماس خواهند گرفت

جاذبه های گردشگری در سفر

کشمیر از دیرباز به‌ نزدیک‌ترین مکان به بهشت مشهور بوده است. می‌گویند موسی قوم خود را از مصر به آنجا هدایت کرده. طبق یک روایت، حتی حضرت سلیمان از کشمیر دیدن کرده و معبدی را در قله تخت سلیمان بنا نهاده است. هرودوت، در 3500 سال قبل از میلاد، نیز به سرزمین کشمیر اشاره‌ کرده است. کشمیر منطقه‌ای در شمال غرب شبه قاره هند است. همسایه‌های کشمیر، منطقه خودمختار ایغورها در سین کیانگ و همین طور تبت است و از طرفی با پاکستان و افغانستان همسایه است. جنگ کشمیر از سال 1947 شروع شد که در نتیجه اختلافاتی بین هند و پاستان به وجود آمد. امروز، جنوب و جنوب شرق کشمیر تحت کنترل کشور هند بوده و شامل لادخ، جامو و کشمیر است. اغلب برای تور کشمیر به این بخش از کشمیر سفر می‌کنند. برای تور کشمیر دریافت ویزای کشور هند ضروری است سپس می‌توانید سفر به سرزمین رویایی کشمیر با طبیعت بینظیرش را تجربه کنید.

کشمیر سرزمینی کوهستانی است و اغلب دره‌های عمیق و باریک و فلات‌های مرتفع در آن می‌بینید. کشمیر در ارتفاعات هیمالیا قرار دارد و منطقه‌ای سرسبز است. قله کی‌، دومین نقطه مرتفع کره زمین بعد از اورست، در این منطقه قرار دارد. آب‌ و هوای آن به دلیل موقعیت جغرافیائی و شرایط کوهستانی معتدل و بسیار مطبوع است و در هنگام بهار سراسر خطه کشمیر از گل پوشیده می‌شود.کشمیر بدلیل طبیعت خارق‌العاده و چشم‌اندازهای کم نظیرش گاهی با سوئیس مقایسه می‌شود. از دلایل سفر به کشمیر همین طبیعت خارق‌العاده است که از سراسر دنیا برای تماشایش به آن سفر می‌کنند. در کشمیر دره‌های سرسبز، چشمه‌های جوشان، رودهای خروشان، دریاچه‌های جذاب و باغ‌های دیدنی از دوران مغول‌ها خواهید دید. علاوه بر طبیعت چشم‌نواز، کشمیر، سرزمین بازارهای پر جنب و جوش، زیارتگاه‌های صوفیانه و قلعه‌های بسیار است. به همه دیدنی‌های کشمیر و جذابیت‌هایش طعم خاص و جذاب غذاهای کشمیری و سیب و گردوهای خوشمزه باغات کشمیر را هم اضافه کنید.

سرچشمه سه رودخانه بزرگ سند (ایندوس)، پنجاب و جهلم در کشمیر قرار دارد و این مسئله در حکم رگ حیاتی اقتصاد کشاورزی پاکستان است. زیبایی و جاذبه باصفای آب و هوایی، وفور نعمت و طراوت خاص، موجب آن شده اقوام و قبایل مختلف در طول ادوار و قرون به این بهشت روی زمین حمله کنند.

پاهالگام در کشمیر:
پاهالگام دشتی است رویایی با تپه‌های زیبا که با فضای سبز احاطه شده. پاهالگام بیش از 2000 متر از سطح دریا فاصله دارد و منطقه مرتفعی محسوب می‌شود. از میان شهر رودخانه زیبای “لیدر” عبور می‌کند و آب و هوای دشت خیلی سرد و خشن نیست. پاهالگام در کشمیر در محل تلاقی رودخانه‌های آرو و ششنگ قرار دارد و کوه‌های بلندی که با صنوبر پوشیده شده‌اند. قله‌های پوشیده از برف همچنان در اوایل تابستان هم در پاهالگام قابل رویت هستند و زیبایی منطقه را دو چندان کرده‌اند. می‌گویند پاهالگام زمانی روستای محقری برای چوپانان بوده. پاهالگام نقطه شروع جشنواره سالانه آمارنات یاترا است که عاشقان شیوا (یکی از خدایان بودایی) هر سالانه درآن گردهم می‌آیند. در پاهالگام هتل و مهمانسراهای خوبی برای اقامت پیدا خواهید کرد و در مجموع پاهالگام کشمیر شهری توریست پسند است. اگر طرفدار پیمایش‌های چند روزه در طبیعت و ترکینگ و حتی خرید برای سوغات و یادگاری هستید، پاهالگام را در لیست سفرتان به کشمیر قرار دهید. از جاذبه‌های پاهالگام می‌توان به دشت بتاب و دره آرو اشاره کرد که در میان گردشگران شهرت بسیار زیادی دارد.

سرینگر در کشمیر:
سرینگر پایتخت تابستانی جامو و کشمیر در قلب دره کشمیر است. ارتفاع سرینگر حدودا 1700 متر از سطح دریاست. سرینگر در دو طرف رودخانه جهلوم گسترده شده و به خاطر زیبایی طبیعی‌اش شهرت خاصی در میان گردشگران دارد. از جمله دیدنی‌های خاص و پرطرفدار در سرینگر کشمیر، دریاچه دال، باغ شالیمار است. از دیگر جذابیت‌های سرینگر وجود خانه‌های قایقی است. مسافران تور کشمیر می‌توانند با اقامت در خانه‌های قایقی از تماشای منظره و چشم انداز جذاب دریاچه دال لذت ببرن

گالری عکس ها

سوالات متداول شما و پاسخ ما

پاسخ

ممکن است این تورها را هم دوست داشته باشید