تور نپال

قیمت: 1500دلار+ نرخ پرواز

تاریخ:9 خرداد

پرواز:انتخابی

هتل: 4*و5*

تعداد روز: 13روزه

کاتماندو، چیتوان، پخارا، ترکینگ آناپورنا | 13 روزه، 9 خرداد ، بهار 1403

توضیحات تور نپال:

تاریخ اجرا: 9 خرداد

تعداد روز: 13 روز 

نرخ: 1500دلار+نرخ پرواز

ایرلاین:

خدمات تور نپال:

  • اجرای گشت‌های اعلام شده + پرداخت کلیه ورودیه‌ها
  • 3 شب اقامت خانه محلی در مسیر ترکینگ با صبحانه
  • اقامت در هتل چهارستاره همراه با صبحانه
  • صبحانه به تعداد شب های اقامت هتل
  • مجوزهای ورودیه مسیر پیاده‌روی آناپورنا
  • حمل بار توسط باربر محلی در مسیر آناپورنا
  • بیمه مسافرتی سامان تا سقف ۵۰،۰۰۰ یورو
  • راهنمای فارسی زبان همراه تور
  • پرواز داخلی پوخارا به کاتماندو
  • خودرو توریستی در اختیار
  • بلیط رفت و برگشت

مدارک موردنیاز تور نپال:

-اصل گذرنامه با شش ماه اعتبار

-عکس 6*4 سانتی‌متر (2 قطعه)

-تکمیل فرم درخواست ویزا (توسط متقاضی)

-کپی گذرنامه (صفحات دوم و سوم)

برنامه سفر تور نپال:

3 شب اقامت در کاتماندو

گشت شهری

2 شب اقامت در چیتوان

گشت شهری

3 شب اقامت در پوخارا

گشت شهری

3 شب اقامت در آناپورنا

گشت شهری

نکات مهم تور نپال:

*در صورتی که در خارج از ایران زندگی می‌کنید، می‌توانید هزینه سفر خود را به صورت ارزی یا ریالی پرداخت نمایید و با کمک همکاران آژانس، برای ملحق شدن به گروه برنامه‌ریزی کنید.

*پرداخت هزینه هرگونه نوشیدنی (حتی وعده‌های غذایی به‌عهده تور)، هزینه استفاده از اقلام مینی‌بار و همچنین خدمات غیر رایگان هتل‌ها به عهده همسفران است.

*مسولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه در هنگام خروج از کشور) و ممنوع‌الخروجی به عهده همسفران است.

*پرداخت هزینه‌های مرتبط با ویزا و عوارض خروج از کشور به عهده همسفران است.

*برای انجام هزینه‌های شخصی، حداقل 500 دلار به همراه خود داشته باشید.

*ویزای نپال فرودگاهی بوده و هزینه دریافت آن بر عهده مسافر است.

*پرداخت هزینه برنامه‌های اختیاری به‌عهده همسفران است

قیمت تور

نپال
دلار 1500 + نرخ پرواز
  •  
محبوب
5/5

برای مشاوره و رزرو تور، فرم ذیل را پر کنید،
کارشناسان ما در اولین فرصت
تماس خواهند گرفت

جاذبه های گردشگری در سفر

موزه پاتان

موزه پاتان در قصر سلطنتی تاریخی در میدان پاتان دوربار واقع شده و به عنوان یکی از بهترین موزه های جنوب آسیا شناخته می شود. به محض اینکه پایتان را درون این موزه بگذارید، متوجه خواهید شد که چرا! فضای داخلی این موزه با بودجه اتریشی ها به بهترین شکل ممکن بازسازی شده و در آن آثاری ارزشمند از میراث هندوها و بودا که در دره کاتماندو یافت شده اند، نگه داری می شود. این آثار آنقدر جذاب هستند که بتوانند شما را ساعت ها محو تماشای خود کنند.

پارک صلح لومبینی

لومبینی یک شهر کوچک در ترای غربی (Western Terai) و در دشت های مجاور مرزهای هندوستان است و طبق شواهد تاریخی، اینجا مکانیست که بودا در سال ۶۲۳ قبل از میلاد مسیح متولد شد. در حال حاضر، لومبینی به خانه صومعه ها و خانه های بودایی تبدیل شده، لذا سفر به این منطقه شبیه رفتن به یک موزه بزرگ از سنت ها و معماری بودایی است. تمامی لومبینی را می توان یکی از جاذبه های گردشگری نپال معرفی کرد.

بازار آسان

بازار آسان که آن را بازار آسون هم می شناسند، یک بازار بسیار قدیمی در مرکز کاتماندو است که به خاطر خرت و پرت ها، ادویه جات، لباس های محلی و همچنین معماری بی نظیرش شهرتی جهانی پیدا کرده است. قدمت این بازار بسیار زیاد است و به دورانی باز می گردد که کاتماندو همانند یک قطب اقتصادی بین مسیر هند و تبت شناخته می شد. این مکان گاهی اوغات بسیار شلوغ می شود، ولی مطمئنا ارزشش را دارد که بخواهید در میان این جمعیت از بازار دیدن و خرید کنید.

پارک ملی چیتوان

پارک ملی چیتوان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری نپال و از محبوب ترین پارک های ملی جنگلی در این کشور است، چرا که از هر دو شهر کاتماندو و پوخارا به راحتی قابل دسترسی است. در این مکان می توانید با شیوه زندگی بسیاری از پرندگان آشنا شوید و حیواناتی نظر تمساح، گوزن و فیل را از نزدیک تماشا کنید. البته اصلی ترین جاذبه این پارک، یک گونه نادر از کرگدن شاخ دار است. حدود ۶۰۰ عدد از این کرگدن ها در نپال زندگی می کنند.

گنبد بودهاناث 

گنبد سفید و نوک طلایی بودهاناث، مقدس ترین مکان برای بودایی های تبت در خارج از تبت است. این گنبد در قرن ۱۴ میلادی ساخته شده و یکی از بزرگترین گنبدهای جهان به شمار می رود. منطقه بودهاناث مرکز زندگی تبتی ها در کاتماندو است. برای بسیاری از مردم این مکان، چرخیدن دور این گنبد در جهت عقربه های ساعت، کاری مقدس است. با سفر به این مکان با شیوه زندگی تبتی آشنا خواهید شد.

گورخا دوربار (دربار)

قصر گورخا دوربار یک بنای قرن شانزدهمی است که در بالای تپه معروف شهر گورخا در مرکز نپال واقع شده است. پادشاهان گورخا، زمانی بر کل نپال حکومت می کردند، بنابراین این قصر کوچک، از چیزی که به نظر می آید بسیار با ارزش تر است. اگر کمی خوش شانس باشید و در روز بازدیدتان هوا تمیز باشد، می توانید دور نمای هیمالیا را از دوربار تماشا کنید.

میدان کوزه گران

باکتاپور (Bhaktapur)، یک گنجینه بزرگ، به اندازه یک شهر از صنایع دستی و به خصوص صنعت کوزه گری نپال است. برای تماشای این کوزه ها باید به میدان کوزه گران شهر بروید. در کارگاه های اطراف این میدان، روزانه هزاران کوزه زیبا تولید شده و برای خشک شدن در این میدان پهن می شوند. کوزه های این شهر شهرت زیادی دارند و در تمامی کشور نپال برای فروش توزیع می شوند.

گالری عکس ها

سوالات متداول شما و پاسخ ما

پاسخ

ممکن است این تورها را هم دوست داشته باشید