تور قشم

قیمت: از7.900.000تومان

تاریخ:اردیبهشت

پرواز:قشم ایر

هتل: 3*

تعداد روز: 5 روزه

قشم| 5 روزه ، اردیبهشت 1402

توضیحات تور قشم:

تاریخ اجرا: 19 اردیبهشت

تعداد روز: 5 روز 

نرخ: 7.900.000 تومان

ایرلاین: قشم ایر

خدمات تور قشم:

  • اقامت در هتل سه ستاره همراه با صبحانه
  • بلیت رفت و برگشت
  • ترانسفرفرودگاهی
  • بیمه مسافرتی

*جهت دریافت قیمت های به روز در تاریخ مدنظرتان با ما تماس بگیرید.

قیمت تور

قشم
تومان 7,900,000
  •  
محبوب
5/5

برای مشاوره و رزرو تور، فرم ذیل را پر کنید،
کارشناسان ما در اولین فرصت
تماس خواهند گرفت

جاذبه های گردشگری در سفر

جزیره قشم کجاست؟
جزیره زیبای قشم در جنوب کشورمان و در استان شگفت انگیز هرمزگان واقع شده است. این جزیره در شمال به بندرعباس و در بخش شرقی و جنوبی خود به ترتیب به جزیره لارک و جزیره هنگام منتهی می شود. جزیره های ابوموسی و تنب بزرگ و کوچک نیز در همسایگی جنوب غربی این جزیره قرار گرفته اند. همانطور که پیش از این نیز گفته شد این جزیره بزرگترین جزیره ی خلیج فارس با مساحت 1491 کیلومتر مربع است.

برای بازدید از همه‌ی اماکن دیدنی قشم، باید هفته‌ها در این جزیره زیبا اقامت کنید. اما برای اکثر گردشگران، به دلیل محدودیت زمانی، این کار ممکن نیست و باید از زمان محدودی که دارند بهترین استفاده را برای بازدید از برترین جاذبه‌های گردشگری قشم کنند. (راهنمای سفر به قشم)

قشم گردی از کجا شروع کنیم؟ سوال مهمی است که در این مقاله مفصلا توضیح خواهیم داد. جاذبه‌های تاریخی و طبیعی قشم، در سراسر این جزیره گسترده هستند. از هر سمت بروید، به جاذبه‌ای تماشایی خواهید رسید. لیست کامل جاهای دیدنی قشم را در بلاگ مربوطه بخوانید. همچنین، در این مقاله، به اطلاعات بیشتری درباره‌ی هر جاذبه و راه‌های بهتری برای بازدید از آن‌ها می‌پردازیم.

از جمله این مکان ها میتوان به جنگل حرا قشم، اشاره کرد.

پس از غروب آفتاب، قشم جلوه‌ای دیگر به خود می‌گیرد و به‌دلیل خنکی هوا، بسیاری از گردشگران را ترغیب به گشت‌و‌گذار در جزیره می‌کند.

گالری عکس ها

سوالات متداول شما و پاسخ ما

پاسخ

ممکن است این تورها را هم دوست داشته باشید