تور فرانسه و اسپانیا

قیمت: 2790 یورو + نرخ پرواز

تاریخ:2 و 7 فروردین

پرواز:ترکیش

هتل: 4*

تعداد روز: 9 روزه

ویژه نوروز

فرانسه،اسپانیا ، پاریس ،بارسلون | 9 روزه ، 2 و 7 فروردین  ، نوروز 1403

توضیحات تور فرانسه،اسپانیا:

تاریخ اجرا: 2 و 7 فروردین

تعداد روز: 9 روز 

نرخ: 2790 یورو + نرخ پرواز

ایرلاین: ترکیش

خدمات تور فرانسه،اسپانیا:

  • گشت شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان و راهنمای محلی
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • پروازهای داخلی
  • بیمه مسافرتی

مدارک موردنیاز تور فرانسه،اسپانیا:

-پاسپورت با حداقل شش ماه اعتبار

-3 قطعه عکس 4*3 رنگی جدید زمینه کاملا سفید تمام رخ

-فرم تکمیل شده درخواست ویزا

-اصل شناسنامه

-پاسپورت قدیمی و جدید و کپی صفحات مهم

-کارت ملی

-اصل سند ملکی به نام مسافر یا همسر مسافر ( در صورت موجود بودن بیشتر از یک سند)

-در صورتی که سند به نام همسر مسافر باشد، کپی از تمام صفحات شناسنامه همسر الزامی است.

-اصل مدرک شغلی

-بلیط پرواز رفت و برگشت به کشور مقصد

-برگه تائیدیه رزرواسیون هتل (واچر)

-مشاغل خصوصی: (جواز کسب، پروانه بهره برداری، گواهینامه فعالیت صنعتی، جواز مطب، کارت بازرگانی، آگهی تاسیس و تغییرات)

-مشاغل دولتی: (معرفی نامه از محل کار با ذکر سمت شغلی به همراه اصل لیست بیمه و 3 عدد از آخرین فیش های حقوقی، حکم کارگزینی، کارت یا حکم بازنشستگی، برای دانش آموزان و دانشجویان گواهی اشتغال به تحصیل)

-پرینت 3 ماهه حساب بانکی (حساب جاری) با مانده حداقل 30 میلیون تومان به زبان انگلیسی

-گواهی مانده حساب بانکی آن با تاییدیه امور بین الملل

برنامه سفر تور فرانسه،اسپانیا:

4 شب اقامت در پاریس

گشت شهری

4 شب اقامت در بارسلون

گشت شهری

نکات مهم تور فرانسه،اسپانیا:

*با نزدیک شدن به‌ تاریخ حرکت، امکان افزایش قیمت بلیط توسط شرکت هواپیمایی وجود دارد؛ لذا پیشنهاد می‌کنیم بهترین زمان خرید بلیط هواپیما را انتخاب کرده و در صورت قطعی بودن سفر خود، هرچه سریع‌تر نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایید، تهیه بلیط را می‌توانید به همکاران آژانس بسپارید و یا شخصاً نسبت به تهیه بلیط اقدام فرمایید.

*هتل‌هایی برای این تور رزرو شده‌اند، اما در صورت هرگونه تغییر ناخواسته یا تکمیل ظرفیت در هتل‌ها، هتل دیگری با کلاس برابر یا بالاتر نسبت به هتل قبلی رزرو خواهد شد.

*تخت سوم در هتل‌های رزرو شده از نوع سفری با کاناپه تاشو بوده که موقتاً در اتاق دو تخته گذاشته می‌شود.

*مسئولیت کنترل اعتبار گذرنامه (حداقل ۶ ماه) و مسائل مربوط به ممنوع‌الخروج بودن به‌عهده مسافرین محترم است.

*پرداخت هزینه هرگونه نوشیدنی به‌عهده همسفران است؛ حتی در وعده‌های غذایی به‌عهده تور.

*پرداخت عوارض خروج ازکشور به‌عهده همسفران است. 

قیمت تور

فرانسه و اسپانیا
یورو 2790 + نرخ پرواز
  •  
محبوب
5/5

برای مشاوره و رزرو تور، فرم ذیل را پر کنید،
کارشناسان ما در اولین فرصت
تماس خواهند گرفت

جاذبه های گردشگری در سفر

موزه لوور پاریس

یکی دیگر از پربازدیدترین مکان های دیدنی پاریس، موزه لوور است. این موزه گنجینه‌ای کم‌نظیر از آثار تاریخی و هنری جهان است و از چندین بخش مختلف تشکیل شده است که به تاریخ و هنر کشورها و ملت‌های مختلف می‌پردازد. از جمله این بخش‌های می‌توان به مصر باستان، یونان و روم باستان، شرق نزدیک (خاور نزدیک شامل کشورهای شرق آسیا)، هنر اسلامی، تابلوهای نقاشی، مجسمه‌ها و تندیس‌ها و هنرهای دکوراتیو (هنرهای تزئینی) اشاره کرد.

اما یکی از مشهورترین سالن‌های لوور، سالن ایران است. این سالن تعداد زیادی از آثار تاریخی دوران باستان ایران را به نمایش می‌گذارد. از مهم‌ترین آثاری که در سالن ایران وجود دارد، نقش برجسته‌های تخت جمشید روی سنگ‌های رنگارنگ است. مشابه این نقش برجسته‌ها در ایران هم هست اما متعلق به مناطقی نظیر شوش است نه تخت جمشید.

با تمام این اوصاف، معروف‌ترین اثر تاریخی موزه لوور، تابلوی «لبخند ژکوند» یا «مونا لیزا» اثر «لئوناردو داوینچنی» است. از دیگر آثار مشهور لوور می‌توان از «تابلوی بانوی صخره‌ها» اثر لئوناردو داوینچی، «تندیس ونوس میلو» و چندین تابلوی شام آخر از هنرمندان مختلف نام برد.

علاوه بر تمام آثار تاریخی و هنری، ساختمان موزه نیز بسیار خاص و منحصربه‌فرد است. یک هرم شیشه‌ای بسیار زیبا و بزرگ، بخشی از این ساختمان را تشکیل می‌دهد. با این اوصاف لوور، از مهم‌ترین جاذبه‌ های گردشگری پاریس به شمار می‌آید.

کلیسای نوتردام پاریس

جاهای دیدنی پاریس بسیار زیاد و متنوع است. یکی از مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین اماکن دیدنی پاریس، کلیسای نوتردام است. ساخت کلیسای نوتردام بیش از دو قرن طول کشید و عملیات ساخت آن در سال ۱۳۴۵ میلادی به پایان رسید. یکی از مهم‌ترین دلایل تمایز کلیسای نوتردام با سایر کلیساها، وسعت آن بوده است. اما در حال حاضر کلیساهایی بزرگتر از نوتردام در فرانسه وجود دارد.

اما دیگر دلیل اهمیت این کلیسا، استفاده از معماری گوتیک در ساختار آن است. علاوه بر این وجود تعداد زیادی مجسمه چوبی و سنگی در بیرون کلیسا، از نکات تمایز آن به شمار می‌آید.

کلیسای نوتردام پاریس با تمام این زیبایی‌ها، در فرودین ۱۳۹۸ دچار آتش‌سوزی عظیمی شد؛ این آتش‌سوزی به بخش‌های زیادی از کلیسا آسیب زده است. بسیاری از فرانسوی‌ها و همچنین دوستداران نوتردام در سایر نقاط جهان از این اتفاق آزرده خاطر شدند.

کلیسای ساگرادا فامیلیا بارسلون

یکی از آثار خارق‌العاده و شخصی گائودی همین کلیساست که یکی از مشهورترین جاهای دیدنی بارسلونا لقب گرفته و در لیست جاذبه‌های گردشگری یونسکو هم ثبت شده است. کلیسای ساگرادا به خاطر معماری جالب و مرموزی که دارد به این درجه از شهرت رسیده است. جالب است بدانید در معماری این کلیسا از سه سبک معماری مدرنیسم کاتالانی، هنر نوین و گوتیک متأخر استفاده شده است.

گائودی، این معمار اسپانیایی در سال ۱۸۸۴ پروژه ساخت این کلیسا را شروع کرد؛ اما در سال ۱۹۲۶ فوت شد؛ بدون اینکه این پروژه را به پایان برساند. البته قرار بر این است که همزمان با صدمین سال فوت گائودی این پروژه به پایان برسد. پس انگار قرار است بالاخره این پروژه تا سال ۲۰۲۶ تمام شود.

گائودی معتقد بود که هیچ چیزی در دنیای مادی شکل صاف و یکسانی ندارد. به همین خاطر همیشه سعی می‌کرد از خطوط منحنی و موجود در طبیعت، در پروژه‌های خود استفاده کند. استثنایی بودن بناهای گائودی نیز به همین دلیل است. خطوط به کار برده شده در معماری کلیسای ساگرادا مطابق با خطوط کوه مونتسرات است. سقف این کلیسا با شیشه‌های رنگی کار شده و زمانی که آفتاب به آن می‌تابد، هر بیننده‌ای را جادو می‌کند. در محوطه کلیسای ساگرادا هم مجسمه‌هایی وجود دارد که دوره‌های زندگی مریم مقدس و حضرت عیسی را به تصویر می‌کشد.

گالری عکس ها

سوالات متداول شما و پاسخ ما

پاسخ

ممکن است این تورها را هم دوست داشته باشید