تور سوئیس

قیمت: 1690 یورو + نرخ پرواز

تاریخ:3 و 17 خرداد

پرواز:ترکیش

هتل: 4*

تعداد روز: 8 روزه

زوریخ، لوگانو| 8 روزه ،3 و 7 خرداد، نوروز 1403

توضیحات تور سوئیس:

تاریخ اجرا: 3 و 7 خرداد

تعداد روز: 8 روز 

نرخ: 1690 یورو + نرخ پرواز

ایرلاین: ترکیش

خدمات تور سوئیس:

  • گشت شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان و راهنمای محلی
  • خدمات CIP فرودگاه امام خمینی
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • ترانسفرهای فرودگاهی و زمینی
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • پروازهای داخلی
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای شنگن

مدارک موردنیاز تور سوئیس:

کلیه مدارک نیاز به ترجمه رسمی به زبان انگلیسی دارند. (بدون نیاز به تائیدیه دادگستری و امور خارجه)

1) اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه های قبلی

الف) مدت اعتبار حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود و داشتن دو صفحه سفید روبروی هم

ب) ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی می باشد.

2) 3 قطعه عکس ۴.۵ * ۳.۵ رنگی، تمام رخ با زمینه روشن، کاملاً از روبرو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً مشخص باشد و ۷۰ تا ۸۰ درصد عکس، چهره فرد باشد. حداکثر برای ۶ ماه اخیر (عکس با گذرنامه و ویزاهای قبلی یکی نباشد.)

3) اصل و ترجمه شناسنامه

4) اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی (زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 7 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A۴ باشد.)

الف) حسابهای جاری : کارکرد سه ماه اخیر به زبان انگلیسی

ب) گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده‌های بانکی به همراه گردش سه ماهه سود به زبان انگلیسی همراه با مهر شعبه و امضاء بانک

* ارائه همزمان گواهی تمکن و کارکرد حساب سه ماهه الزامی می باشد.

* باید حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر ۱۰۰ میلیون تومان باشد.

5) اصل و ترجمه سند مالکیت

6) اصل و ترجمه مدارک شغلی :

الف) پزشکان : پروانه مطب یا حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی و آخرین فیش حقوق از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی (معتبر برای سال جاری)

ب) وکلا : پروانه وکالت

ج) مشاغل دولتی : حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی (در صورت ارائه حکم سال قبل ارائه گواهی اشتغال به کار با ذکر عدم صدور حکم جدید از سازمان مربوطه الزامی می‌باشد)، و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، فیش حقوقی آخر، سابقه بیمه تامین اجتماعی (حداقل ۶ ماهه)

د) بازنشسته‌ها : حکم بازنشستگی، آخرین فیش حقوق

ه) مشاغل غیردولتی: قرارداد و گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر از شرکت مربوطه (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، به همراه فیش حقوقی آخر و سابقه بیمه تامین اجتماعی (حداقل ۶ ماهه)

و) در صورت خویش فرما بودن : جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات مربوط به سمت های شغلی و تغییر آدرس شرکت/ آگهی تاسیس

* در صورتی که آگهی تغییرات مربوط به بیش از سه سال اخیر باشد، ارائه آگهی تغییرات جدید و یا نامه از اداره ثبت مبنی بر ادامه فعالیت شرکت علیرغم عدم ثبت تغییرات الزامی است.

ز) معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه : اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، به همراه فیش حقوقی آخر و سابقه بیمه تامین اجتماعی حداقل ۶ ماهه)

ح) دانش آموزان، دانشجویان : اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل

7) برای فرزندان زیر ۱۸ سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می کنند رضایتنامه محضری الزامی است. رضایتنامه محضری علاوه بر ترجمه رسمی نیاز به تائید دادگستری و امور خارجه دارد.

8) اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌های خانه دار

9) ارائه اصل وترجمه سند طلاق برای مسافرین مطلقه که طلاق در شناسنامه آنها ثبت نشده الزامی می باشد.

* تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق

* حضور کلیه مسافرین (به جز افراد زیر ۱۲ سال) جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری ویزا متریک الزامی می‌باشد.

*برای فرزندان زیر ۱۸ سال فرم سفارت باید توسط والدین امضا شود.

* اصل مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر ، نزد آژانس باقی می ماند.

* چک رمزدار یا ضمانت‌نامه بانکی حداقل به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان در وجه آژانس محل ثبت نام جهت ضمانت حسن اجرای تعهدات که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانت‌های بیشتر متعاقباً اعلام می‌گردد.

لازم بذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر در خواست گردد که تهیه و ارائه آنها جهت اخذ ویزا الزامی می‌باشد.

برنامه سفر تور سوئیس:

4 شب اقامت در زوریخ

گشت شهری

3 شب اقامت در لوگانو

گشت شهری

نکات مهم تور سوئیس:

*در صورت عدم صدور رویداد از طرف سفارت مربوطه، مبلغ ورودی سفارت و هزینه های مربوط به ترجمه از مبالغ پرداختی کسر و مابقی مسترد می گردد.

*مسئولیت کنترل گذرنامه، از جهت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور، به عهده مسافر می باشد.

*حضور کلیه مسافرین(به جز افراد زیر 12 سال) جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاریVFS الزامی می باشد. ولی همسفرانی که در 59 ماه اخیر ویزای شنگن (به جز یونان) دریافت نموده اند. نیاز به انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری سوئیس نداشته و این امکان را دارند که به صورت غیرحضوری درخواست ویزا نمایند.

*اصل مدارک مسافرین تا زمان بازگشت از سفر نزد آژانس باقی می ماند.

*ارائه ضمانت بازگشت از سفر به مبلغ حداقل 700.000.000تومان برای هر نفر به صورت ضمانت نامه بانکی ضروری است که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانتامه های بیشتر متعاقبا اعلام می گردد.

قیمت تور

سوئیس
یورو 1690 + نرخ پرواز
  • نرخ کودک زیر2سال:90یورو
محبوب
5/5

برای مشاوره و رزرو تور، فرم ذیل را پر کنید،
کارشناسان ما در اولین فرصت
تماس خواهند گرفت

جاذبه های گردشگری در سفر

زوریخ

شهر زوریخ یکی از پرجمعیت ترین و بزرگترین شهرهای کشور سوئیس و همچنین یکی از مهمترین شهرهای سوئیس از لحاظ اقتصادی است. زوریخ دارای بهترین و بالاترین کیفیت برای زندگی است و همچنین یکی از گرانقیمت ترین شهرهای دنیا نیز محسوب می شود. این شهر دارای فرودگاه های بسیاری است و از سوی دیگر دارای بیشترین نرخ ورود گردشگر نیز می باشد. این شهر زیبا یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اروپا است و مانند بهشتی در اروپا می باشد.

این شهر از لحاظ مالی به عنوان قلب کشور سوئیس شناخته می شود و بیشترین تعداد بانک در این شهر وجود دارد. هوای پاکیزه، خانه های مدرن و شیک، دریاچه های گوناگون، محیطی آرام و انواع جاذبه های گردشگری و تفریحی در این شهر باعث شهرت آن در میان گردشگران شده است. انواع گالری ها و کافه ها و رستوران های لوکس در کنار خیابان های زیبای این شهر، قدم زدن در خیابان های زیبای زوریخ را بسیار جالب و هیجان انگیز می نماید. مردم شهر زوریخ همگی تحصیل کرده هستند و بسیار با فرهنگ می باشند که از معاشرت با آنان در طول سفر به زوریخ نهایت لذت را خواهید برد.

لوگانو

شهر لوگانو (Lugano) در بخش لوگنو در ایالت تیچینو در جنوب کشور سوئیس واقع شده‌است و ۵۵٬۰۶۰ نفر جمعیت دارد. به علت نزدیکی به و همزبانی با ایتالیا، بخش عمده‌ای از شرکت‌های مالی و بانک‌های لوگانو به شهروندان ایتالیایی خدمات ارائه می‌کنند.

لوگانو به علت برخورداری از هوایی معتدل، مجاورت با دریاچه لوگانو و کوه‌های آلپ، در فصول بهار و تابستان از عمده شهرهای توریستی سوییس به‌شمار می‌رود. هر ساله در میانه تابستان فستیوال جاز و اواخر تابستان فستیوال بلوز در این شهر برگزار می‌شود. لوگانو همچنین دارای دانشگاهی با دانشکده‌های علوم ارتباطات، اقتصاد، معماری و انفورماتیک می‌باشد.

لوگانو بزرگ‌ترین و مهم‌ترین شهر منطقه تیچینو به حساب می‌آید. زیبایی‌های بی‌نظیر طبیعی، این شهر را به یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های سوئیس در تعطیلات تبدیل کرده است.معماری، پوشش گیاهی و سبک زندگی اینجا، حال و هوای ایتالیایی منطقه را بازتاب می‌دهد.

گالری عکس ها

سوالات متداول شما و پاسخ ما

پاسخ

ممکن است این تورها را هم دوست داشته باشید