تور سوئیس، ایتالیا و اسپانیا +امارات

قیمت: 3990 یورو + نرخ پرواز

تاریخ:12خرداد

پرواز:امارات

هتل: 4*

تعداد روز: 18 روزه

زوریخ،لوسرن، لوگانو، ونیز، فلورانس، رم، کشتی، بارسلون،  دبی| 18 روزه ،12خرداد، بهار 1403

توضیحات تور سوئیس، ایتالیا و اسپانیا +امارات:

تاریخ اجرا: 12خرداد

تعداد روز: 18 روز 

نرخ: 3990 یورو + نرخ پرواز

ایرلاین: امارات

خدمات تور سوئیس، ایتالیا و اسپانیا +امارات:

  • گشت شهری به همراه تورلیدر فارسی زبان 
  • خدمات CIP فرودگاه امام خمینی
  • اقامت در هتل ۴ ستاره با صبحانه
  • بلیط رفت و برگشت هواپیما
  • بیمه مسافرتی
  • ویزای شنگن
  • ویزای دبی

مدارک موردنیاز تور سوئیس، ایتالیا و اسپانیا +امارات:

کلیه مدارک نیاز به ترجمه رسمی به زبان انگلیسی دارند. (بدون نیاز به تائیدیه دادگستری و امور خارجه)

1) اصل گذرنامه با امضاء، به همراه گذرنامه های قبلی

الف) مدت اعتبار حداقل ۶ ماه از تاریخ ورود و داشتن دو صفحه سفید روبروی هم

ب) ارائه گذرنامه جداگانه برای هر نفر الزامی می باشد.

2) 3 قطعه عکس ۴.۵ * ۳.۵ رنگی، تمام رخ با زمینه روشن، کاملاً از روبرو، بدون لبخند، بدون عینک، گردی صورت کاملاً مشخص باشد و ۷۰ تا ۸۰ درصد عکس، چهره فرد باشد. حداکثر برای ۶ ماه اخیر (عکس با گذرنامه و ویزاهای قبلی یکی نباشد.)

3) اصل و ترجمه شناسنامه

4) اصل گواهی حساب بانکی با مهر و امضاء بانک فقط به زبان انگلیسی (زمان صدور گواهی حساب بانکی حداکثر 7 روز قبل از تاریخ تحویل مدارک به سفارت باشد و سایز پرینت بانکی A۴ باشد.)

الف) حسابهای جاری : کارکرد سه ماه اخیر به زبان انگلیسی

ب) گواهی تمکن به زبان انگلیسی برای سپرده‌های بانکی به همراه گردش سه ماهه سود به زبان انگلیسی همراه با مهر شعبه و امضاء بانک

* ارائه همزمان گواهی تمکن و کارکرد حساب سه ماهه الزامی می باشد.

* باید حداقل موجودی حساب یا سپرده برای هر نفر ۱۰۰ میلیون تومان باشد.

5) اصل و ترجمه سند مالکیت

6) اصل و ترجمه مدارک شغلی :

الف) پزشکان : پروانه مطب یا حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی و آخرین فیش حقوق از محل کار، پروانه دائم پزشکی، کارت نظام پزشکی (معتبر برای سال جاری)

ب) وکلا : پروانه وکالت

ج) مشاغل دولتی : حکم کارگزینی به همراه نامه مرخصی (در صورت ارائه حکم سال قبل ارائه گواهی اشتغال به کار با ذکر عدم صدور حکم جدید از سازمان مربوطه الزامی می‌باشد)، و یا نامه از سازمان مربوطه با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، فیش حقوقی آخر، سابقه بیمه تامین اجتماعی (حداقل ۶ ماهه)

د) بازنشسته‌ها : حکم بازنشستگی، آخرین فیش حقوق

ه) مشاغل غیردولتی: قرارداد و گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر از شرکت مربوطه (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، به همراه فیش حقوقی آخر و سابقه بیمه تامین اجتماعی (حداقل ۶ ماهه)

و) در صورت خویش فرما بودن : جواز کسب / آخرین آگهی تغییرات مربوط به سمت های شغلی و تغییر آدرس شرکت/ آگهی تاسیس

* در صورتی که آگهی تغییرات مربوط به بیش از سه سال اخیر باشد، ارائه آگهی تغییرات جدید و یا نامه از اداره ثبت مبنی بر ادامه فعالیت شرکت علیرغم عدم ثبت تغییرات الزامی است.

ز) معلمان، اساتید و اعضاء هیئت علمی دانشگاه : اصل حکم کارگزینی یا گواهی اشتغال به کار با ذکر مدت اشتغال، سمت و میزان حقوق دریافتی و ذکر مرخصی بنا به تاریخ سفر (با تاریخ صدور کمتر از یک ماه)، سمت و نام فرد امضا کننده گواهی شغلی، به همراه فیش حقوقی آخر و سابقه بیمه تامین اجتماعی حداقل ۶ ماهه)

ح) دانش آموزان، دانشجویان : اصل و ترجمه نامه اشتغال به تحصیل

7) برای فرزندان زیر ۱۸ سال که بدون همراهی والدین یا با یکی از آن‌ها سفر می کنند رضایتنامه محضری الزامی است. رضایتنامه محضری علاوه بر ترجمه رسمی نیاز به تائید دادگستری و امور خارجه دارد.

8) اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی همسر برای خانم‌های خانه دار

9) ارائه اصل وترجمه سند طلاق برای مسافرین مطلقه که طلاق در شناسنامه آنها ثبت نشده الزامی می باشد.

* تکمیل فرم مشخصات فردی به صورت کامل و دقیق

* حضور کلیه مسافرین (به جز افراد زیر ۱۲ سال) جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری ویزا متریک الزامی می‌باشد.

*برای فرزندان زیر ۱۸ سال فرم سفارت باید توسط والدین امضا شود.

* اصل مدارک تا زمان بازگشت مسافر از سفر ، نزد آژانس باقی می ماند.

* چک رمزدار یا ضمانت‌نامه بانکی حداقل به مبلغ ۷۰۰ میلیون تومان در وجه آژانس محل ثبت نام جهت ضمانت حسن اجرای تعهدات که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانت‌های بیشتر متعاقباً اعلام می‌گردد.

لازم بذکر است با توجه به مدارک ارائه شده و نظر سفارت ممکن است مدارک دیگری از مسافر در خواست گردد که تهیه و ارائه آنها جهت اخذ ویزا الزامی می‌باشد.

برنامه سفر تور سوئیس، ایتالیا و اسپانیا +امارات:

3 شب اقامت در زوریخ-لوسرن

گشت شهری

2شب اقامت در لوگانو

گشت شهری

2شب اقامت در ونیز-فلورانس

گشت شهری

3شب اقامت در رم

گشت شهری

1شب اقامت در کشتی

گشت جزیره ای

4شب اقامت در بارسلون

گشت شهری

2شب اقامت در دبی

گشت شهری

نکات مهم تور سوئیس، ایتالیا و اسپانیا +امارات:

*مسئولیت کنترل گذرنامه، از جهت هر گونه ممنوعیت خروج از کشور، به عهده مسافر می باشد.

*حضور کلیه مسافرین(به جز افراد زیر 12 سال) جهت انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاریVFS الزامی می باشد. ولی همسفرانی که در 59 ماه اخیر ویزای شنگن (به جز یونان) دریافت نموده اند. نیاز به انگشت نگاری در مرکز انگشت نگاری سوئیس نداشته و این امکان را دارند که به صورت غیرحضوری درخواست ویزا نمایند.

*اصل مدارک مسافرین تا زمان بازگشت از سفر نزد آژانس باقی می ماند.

*ارائه ضمانت بازگشت از سفر به مبلغ حداقل 700.000.000تومان برای هر نفر به صورت ضمانت نامه بانکی ضروری است که پس از بررسی مدارک در صورت نیاز به ضمانتامه های بیشتر متعاقبا اعلام می گردد.

قیمت تور

تور سوئیس، ایتالیا و اسپانیا +امارات
یورو 3990 + نرخ پرواز
  •  
محبوب
5/5

برای مشاوره و رزرو تور، فرم ذیل را پر کنید،
کارشناسان ما در اولین فرصت
تماس خواهند گرفت

جاذبه های گردشگری در سفر

دیدنی‌های سوئیس
در ابتدای این سفر به شهر زوریخ می‌روید. جایی که می‌توانید از تماشای زیبایی‌های دریاچه زوریخ دیدن کنید، دریاچه‌ای یخی که در زمستان به این شکل در می‌آید. بعد از آن می‌توانید کوه اتیلبرگ را تماشا کنید؛ منطقه التستاد زوریخ را ببینید؛ سپس خیابان بانهوف را مشاهده می‌کنید که در عین کهن بودن و داشتن قدمت بالا، امروزه به یکی از زیباترین خیابان‌های دنیا بدل گشته که در آن مدرن‌ترین مراکز خرید، هتل‌ها و رستوران‌ها وجود دارند.

در ادامه اين تور سوئیس از پایتخت سوئیس، شهر برن بازدید می‌کنید. شهری که یک شبه جزیره بوده و بر روی رود آاره واقع شده است. برن از جاذبه‌های بسیار قدیمی و کهن قاره سبز به شمار می‌رود. پایتخت سوئیس در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. همین‌طور که در خیابان‌های سنگفرش‌شده برن قدم می‌زنید، کلیسای جامع سوئیس را می‌بینید. برج ساعت که قدمت آن به قرون وسطا بر‌می‌گردد و یک مرکز تجاری که در آن، فروشگاه‌ها و مراکز خرید فراوان یافت می‌شود از جاهایی است که شما در تور سوئیس امکان مشاهده آن‌ها را دارید.

دریاچه لوگانو بخشی از کشور سوئیس است که مردم آن، ایتالیایی زبان هستند. این دریاچه در مرز بین هر دو کشور سوئیس و ایتالیا واقع شده است. در حوالی دریاچه لوگانو نخل‌های خرما و میوه‌های گرمسیری در هوای معتدلی مدیترانه‌ای را خواهید دید.

 

دیدنی‌های ایتالیا
همان‌طور که در بخش‌های قبلی برای شما گفتیم، کشور ایتالیا جایی است که تمدن اصیل و باستانی رومی از آن نشات گرفته و در سطح قاره اروپا گسترش یافته است. اگر از گردشگران جهان مخصوصا ایرانیان در مورد جاذبه‌های دیدنی ایتالیا بپرسیم، احتمالا اولین پاسخی که می‌دهند، برج پیزا و نقشه چکمه‌ای شکل ایتالیاست. در حالی که این کشور از جاذبه‌های دیدنی باستانی، تاریخی و فرهنگی غنی است. البته به غیر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، زیبایی‌ها و چشم‌انداز‌های شهر‌های مدرن و خیابان‌های بی‌نظیر آن هم از مواردی است که به عنوان گزینه‌های این تور در برنامه گردشگران وجود دارد.

اولین شهری که در تور ایتالیا می‌بینید، شهر میلان است. میلان را به عنوان پایتخت مد دنیا می‌شناسند. چرا که از لحاظ طراحی لباس در جهان معروف است. در سفر به پنجمین شهر بزرگ در قاره اروپا می‌توانید کلیسای جامع میلان را ببینید؛ از گورستان منیومنتال دیدن کنید و بعد از کاخ اسفورتسسکو بازدید کنید.

شهر بعدی که در سفر به ایتالیا بازدید می‌کنید، ونیز خواهد بود. میدان زیبای سن مارکو با شکل و شمایل خاص اروپایی در این شهر قرار دارد. علاوه بر آن می‌توانید پل افسوس را ببینید که بین یک زندان و کاخ دوج‌ها واقع شده است.

همچنین می‌توانید پل ریالتو را ببینید و بعد در تالب قایق‌سواری کنید تا به منطقه رویایی مورانو و بورانو برسید و از تماشای معماری کم‌نظیر و خاص آن شگفت‌زده شوید.

سپس به بازدید پایتخت ایتالیا یعنی رم باشکوه خواهید رفت. ساختمان آمفی‌تئاتر در شهر رم پایتخت ایتالیا یک بنای تاریخی است که قدمت آن به زمان حکومت امپراطوری روم باستان بر‌می‌گردد. در کنار آن، ساختمان کولوسئوم نیز از دیگر جذابیت‌های این کشور اروپایی است. بعد از این‌ها می‌توانید کوچک‌ترین کشور جهان را در شهر رم ببینید. این کشور واتیکان نام دارد که مطمئنا قبلا نام آن به گوش‌تان خورده است که توسط پاپ کاتولیک اداره می‌شود و دارای کلیسا و میدانی است که هر ده را سنت پیتر می‌نامند. کاخ واتیکان نیز از دیگر جاذبه‌های موجود در شهر رم و کشور واتیکان است.

گالری عکس ها

سوالات متداول شما و پاسخ ما

پاسخ

ممکن است این تورها را هم دوست داشته باشید