تور روسیه

قیمت: 56.990.000 تومان

تاریخ:پنج شنبه هر هفته

پرواز:نوردویند

هتل: 4*

تعداد روز: 8روزه

سنت پترزبورگ و مسکو | 8 روزه، نوروز 1403

توضیحات تور روسیه:

تاریخ اجرا: از 3خرداد پنج شنبه هر هفته

تعداد روز: 8 روز 

نرخ: 56.990.000 تومان

ایرلاین: نوردویند

خدمات تور روسیه:

  • اقامت در هتل چهارستاره همراه با صبحانه
  • یک عدد سیم کارت به ازای هر اتاق
  • بلیت رفت و برگشت
  • راهنمای فارسی زبان
  • ترانسفر فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی
  • گشت شهری
  • ویزا

مدارک موردنیاز تور روسیه:

-اصل گذرنامه با هفت ماه اعتبار

-2قطعه عکس 3/5 و 4/5

-بلیط و واچر هتل

-فرم مشخصات

برنامه سفر تور روسیه:

4 شب اقامت در سنت پترزبورگ

گشت شهری

3 شب اقامت در مسکو

گشت شهری

نکات مهم تور روسیه:

*مسئولیت کنترل گذرنامه از جهت اعتبار و هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده خود مسافر می باشد. 

*پرداخت 50دصد مبلغ تور هنگام ثبت نام الزامی است.

*بلیط و هتل چارتر و غیر قابل استرداد می باشد.

*کلیه اتاق ها دو تخته بوده و تخت نفر سوم اضافه می باشد.

*در صورت عدم صدور ویزا توسط کنسولگری، آژاانس هیچ گونه تعهدی نسبت به صدور ویزا نخواهد داشت.

قیمت تور

روسیه
تومان 56,990,000
  • نرخ کودک زیر2سال 7.990.000
  • نرخ کودک 2تا4سال بدون تخت: 36.990.000
محبوب
5/5

برای مشاوره و رزرو تور، فرم ذیل را پر کنید،
کارشناسان ما در اولین فرصت
تماس خواهند گرفت

جاذبه های گردشگری در سفر

جاذبه های دیدنی مسکو را می‌توان به چند دسته تقسیم کرد؟
اگر تصمیم به سفر دارید و به دنبال مقصدی خوب برای گردشگری هستید، مسکو بهترین پیشنهاد برای شماست. سفر به مسکو و تماشای جاذبه‌های دیدنی آن کاری است که همه افراد برای یک بار هم که شده باید انجام دهند. بازدید از سالن‌های نمایش اپرا، نوشیدن قهوه‌ در کافه‌هایی که زمانی محبوب‌ترین نویسندگان جهان به آنجا میرفتند، جاذبه‌های طبیعی و… همگی از دلایل سفر به پایتخت روسیه هستند. جاذبه های دیدنی مسکو آنقدر زیاد هستند که هر زمان به این شهر سفر کنید، حتما جای جدیدی برای تماشا وجود خواهد داشت.

۱. جاذبه‌های گردشگری طبیعی
اولین و اصلی‌ترین جاذبه دیدنی در مسکو طبیعت و جاذبه‌های طبیعی این شهر است. در طول تاریخ مسکو همواره یکی از سرسبزترین پایتخت‌های جهان بوده است، در حال حاضر ۴۰ درصد مساحت مسکو از پوشش گیاهی تشکیل شده، این ویژگی در کنار وجود رودخانه مسکو و آب و هوای معتدل طبیعتی بکر و زیبا را برای گردشگران فراهم کرده. البته که پارک‌های طبیعی و مصنوعی زیادی هم برای بازدید در این شهر وجود دارند.

۲. موزه‌ها و مکان‌های فرهنگی
مسکو یکی از قدیمی‌ترین شهرهای جهان است که تاریخچه‌ای طولانی دارد. این شهر بارها جنگ‌ها و خرابی‌های زیادی را به خود دیده است و بعد از هر خرابی با یادگاری از جنگ و غارت بازسازی شده است. همین موضوع باعث رونق جاذبه‌های دیدنی تاریخی مانند موزه‌ها در مسکو شده است. چند مورد از معروف‌ترین موزه‌های مسکو عبارتند از:

موزه کاخ کرملین
موزه نگارخانه تریتایاکوف
موزه هنرهای زیبای پوشکین
موزه هنرهای چندرسانه‌ای
موزه هنر مدرن
موزه هنرهای معاصر
موزه پلانتاریوم و…

۳. مراکز خرید و تفریحات دیدنی
اگر اهل خرید کردن باشید و به دنبال تجربه تفریح حین خرید هستید، می‌توانید از مراکز خرید دیدن کنید. در این مراکز تفریحات مختلفی برای مشتریان در نظر گرفته شده تا هر زمان از خرید خسته شدند، به تفریح و سرگرمی بپردازند.

۴. جاذبه‌های تاریخی مسکو برای بازدید گردشگران کدامند؟
مسکو قلب تپنده روسیه است و بیشتر تاریخ این کشور را در خود جای داده است. یادگار جنگ‌ها و مشکلاتی که این کشور تا به امروز از سرگذارنده همگی در موزه‌های شهر مسکو جمع‌آوری شده است. همچنین بخشی از موزه‌های این کشور به آثار هنرمندان بزرگ روسی اختصاص داده شده، عکس‌ها، نقاشی‌ها و صنایع هنری مسکو را می‌توانید در موزه‌های آن تماشا کنید.

موزه تاریخی دولت
اولین و مهم‌ترین موزه شهر مسکو، موزه تاریخی دولت است. از این موزه به عنوان دروازه‌ تاریخ روسیه هم یاد می‌کنند. در این موزه دو طبقه که ۳۹ سالن دارد می‌توانید قدیمی‌ترین صنایع دستی کشور روسیه را از روزگاران دور تا قرن بیستم مشاهده کنید. بسیاری از وسایل شخصی تزارها، لوازمی مانند مبلمان که در کاخ این افراد استفاده می‌شدند، قدیمی‌ترین نسخه‌های کتاب‌های روسی، اسلحه‌ها و… را می‌توانید در این موزه مشاهده کنید.

موزه تسلیحات کرملین
موزه تسلیحات کرملین که با نام گنجینه کرملین هم شناخته می‌شود از دیگر جاذبه های دیدنی مسکو است. در این موزه می‌توانید انواع مجسمه‌های باستانی، لباس‌های باشکوه تزارهای روسی و حتی لباس عروسی‌ آن‌ها را مشاهده کنید. در این موزه همچنین می‌توانید مجموعه‌ای از آثار هنری نقره و طلاکوب قرن چهارم تا بیستم را هم مشاهده کنید. ساعت ورودی بازدید از این موزه مشخص است و حداقل یک ساعت قبل از شروع زمان بازدید باید بلیط آن را خریداری کرد.

کاخ کرملین مسکو

میدان سرخ
میدان سرخ به دلیل وجود ساختمان‌های زیبا با معماری چشمگیر و سنگفرش خاص یکی از اصلی‌ترین جاذبه های دیدنی مسکو است. ارژه ارتش سرخ روسیه هر سال در این میدان انجام می‌شود، همچنین در بعضی زمان‌ها اجرای نمایش‌های ملی و کنسرت هم در این میدان انجام می‌گیرد.

موزه یادبود فضانوردی
یکی از موضوعاتی که دولت روسیه به آن افتخار می‌کند، فرستادن یوری گاگارین یا اولین انسان به فضاست. این اتفاق در زمان اوج درگیری و جنگ سرد روسیه و آمریکا رخ داد و افتخاری بزرگ برای این کشور محسوب می‌شود. همین موضوع باعث شده که موزه‌ای به یادگار از این اتفاق تاریخی ساخته شود و به یکی از جاذبه های دیدنی مسکو تبدیل شود. در این موزه می‌توانید کپسول گاز، لباس فضانوردی یوری گاگارین و بسیاری از دستاوردهای تاریخ فضانوردی روسیه را مشاهده کنید. این موزه و محیط جالب آن یکی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های این شهر است.

موزه هنرهای زیبایی پوشکین
اگر به هنر و آثار قدیمی هنرمندان بزرگ علاقه دارید، موزه‌ هنرهای زیبایی پوشکین در مسکو یکی از جاهایی است که در سفر به این شهر باید از آن دیدن کنید. در این موزه مجموعه‌ای نفیس از شاهکارهای هنری در معرض بازدید تماشاگران قرار گرفته است. این موزه که بزرگ‌ترین موزه مسکو نیز هست، جز مشهورترین آثار تاریخی دیدنی کشور روسیه هم به حساب می آید. در این موزه علاوه بر آثار هنری همه ساله فعالیت‌های مختلفی در زمینه علمی، پژوهشی، نمایشگاهی نیز برگزار می‌شود.

گالری عکس ها

سوالات متداول شما و پاسخ ما

پاسخ

ممکن است این تورها را هم دوست داشته باشید